Politics Shmolitics

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Politics Shmolitics

Post by Brendon on Sun Nov 22, 2009 1:26 am

Talk about anything! Anything at all!


Last edited by Brendon on Mon Nov 30, 2009 4:13 pm; edited 3 times in total
avatar
Brendon
Wizard Administrator

Posts : 93
Reputation : 0
Join date : 2008-06-06
Age : 28

View user profile http://thefunnylotrpodcast.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jojoriah on Tue Nov 24, 2009 10:30 pm

I may be touching a sensitive area here....but I will ask anyways Very Happy

Where do y'all stand politically? Liberal.....conservative.....unsure

Jojoriah
Troll

Posts : 67
Reputation : 2
Join date : 2009-11-05
Age : 25
Location : Bay Area, California

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Brendon on Wed Nov 25, 2009 11:56 am

Haha no it's fine! As for me, I'm leaning towards the conservative side of things. Although, right now I'm not that into politics, so part of me doesn't really care. Very Happy But yes, I would say I'm more on the conservative side.
avatar
Brendon
Wizard Administrator

Posts : 93
Reputation : 0
Join date : 2008-06-06
Age : 28

View user profile http://thefunnylotrpodcast.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jojoriah on Wed Nov 25, 2009 8:55 pm

Lol, how conservative is conservative for you Brendon? See, I was (and still am partially) home-schooled in a VERY conservative family. So I am curious what you mean by conservative....by the way its nice to know that you aren't like the majority of people out where I live. It seems like every other person has an OBAMA-BIDEN sticker Rolling Eyes

Jojoriah
Troll

Posts : 67
Reputation : 2
Join date : 2009-11-05
Age : 25
Location : Bay Area, California

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Brendon on Wed Nov 25, 2009 10:42 pm

I was home-schooled as well haha! What I mean by conservative, I'm not sure. I suppose it would include having a firm stance on certain issues? Like abortion, and other touchy topics like that. Very Happy Haha
avatar
Brendon
Wizard Administrator

Posts : 93
Reputation : 0
Join date : 2008-06-06
Age : 28

View user profile http://thefunnylotrpodcast.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jaconator6 on Thu Nov 26, 2009 2:04 am

Ah cool.
A posting room for talk NOT about the podcasts. Where we can just chat! You really have done the forums up nicely!
Sorry but I am not an American so I don't really know much about Obama and such.
I'm Australian. The silly thing is, is that most people are thinking that Australia is a really poor country and it is all a big desert with bad, small houses. Well it's not! We are like the 3rd richest country! It's UK then America then I think it is Australia! So don't think we are poor!! Except there is a big desert.
Hope I didn't offend anybody.
Jaconator6
PS. I guess it was my little rant on people thinking Australia is poor.
avatar
Jaconator6
Human

Posts : 75
Reputation : 5
Join date : 2009-10-01
Age : 20
Location : In Australia the rest of the information is CLASSIFIED

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jaconator6 on Thu Nov 26, 2009 2:05 am

I just checked and I saw that I was a Hobbit!!
WWWOOOOO
Can somebody please tell me what the order of ranks is?
avatar
Jaconator6
Human

Posts : 75
Reputation : 5
Join date : 2009-10-01
Age : 20
Location : In Australia the rest of the information is CLASSIFIED

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Brendon on Fri Nov 27, 2009 11:46 am

Australia is awesome! I've always wanted to go there. Lol don't worry I don't think of Australia as poor! Oh I heard that there were some big fires there not too long ago! Apparently took out a whole town! That is insane.

Haha yep! Ok how about this, I'll tell you how many posts it is for each rank, but I won't tell you what rank they are! They need to be a surprise! lol
Ok at zero posts you are obviously an Orc.
At 15 posts you are obviously a Hobbit, as you have found out.
The next one is at 30, then 50, then 75, then 100, then 250, then 500, then 1000. Smile I might have to change some of them but those are the values I have right now.
avatar
Brendon
Wizard Administrator

Posts : 93
Reputation : 0
Join date : 2008-06-06
Age : 28

View user profile http://thefunnylotrpodcast.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jaconator6 on Fri Nov 27, 2009 7:00 pm

Awesome thanks.
Yeah there was some pretty big fires in Melbourne at the beginning of this year. January 2 years ago there was a huge fire that burnt down lots of houses and it got VERY, VERY close to our house. It was around the corner really. We were out on a holiday and my Dad, Cousin and I were out getting ice cream and when we got back to the beach house (where we were staying) everybody was screaming and crying saying there was a fire near our house.
It was bloody scary!
avatar
Jaconator6
Human

Posts : 75
Reputation : 5
Join date : 2009-10-01
Age : 20
Location : In Australia the rest of the information is CLASSIFIED

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jaconator6 on Fri Nov 27, 2009 7:02 pm

10 more posts then i can rank up!
avatar
Jaconator6
Human

Posts : 75
Reputation : 5
Join date : 2009-10-01
Age : 20
Location : In Australia the rest of the information is CLASSIFIED

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Brendon on Sat Nov 28, 2009 1:49 pm

Jeez that sounds terrible! One of my friends' family was there when it happened and the fire nearly surrounded their whole house! But they were kept safe.
avatar
Brendon
Wizard Administrator

Posts : 93
Reputation : 0
Join date : 2008-06-06
Age : 28

View user profile http://thefunnylotrpodcast.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jaconator6 on Sat Nov 28, 2009 7:26 pm

The fire I was just talking about was the Parkerville/Stoneville/Gidgegannup.
I have a friend that in that fire their house was completely surrounded by the fire but it didn' burn their house! It was so close! They got to go in the newspaper.

You changed the forum again and it looks awesomer!!!
avatar
Jaconator6
Human

Posts : 75
Reputation : 5
Join date : 2009-10-01
Age : 20
Location : In Australia the rest of the information is CLASSIFIED

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Brendon on Sun Nov 29, 2009 12:32 am

Yeah I bet that happened to quite a few people.. :\

Yep I did! Thanks! Haha. I still have to change some things...but it's good for now!
avatar
Brendon
Wizard Administrator

Posts : 93
Reputation : 0
Join date : 2008-06-06
Age : 28

View user profile http://thefunnylotrpodcast.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jaconator6 on Mon Nov 30, 2009 1:42 am

I'm guessing that the next rank is Wizard?
I'm thinking that because you are have done 34 posts and you are a Wizard Administrator.
avatar
Jaconator6
Human

Posts : 75
Reputation : 5
Join date : 2009-10-01
Age : 20
Location : In Australia the rest of the information is CLASSIFIED

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jojoriah on Mon Nov 30, 2009 8:49 pm

I didn't know we could post our locations in the world! Lol, last time I gave out my name, Brendon slapped my hand so to speak Laughing Have you heard of the worship band called "Hillsong United" Jaconator6 (sorry but I don't know your REAL name)

Jojoriah
Troll

Posts : 67
Reputation : 2
Join date : 2009-11-05
Age : 25
Location : Bay Area, California

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Brendon on Mon Nov 30, 2009 8:58 pm

Actually no, I am able to create my own rank lol, so I technically don't rank up or anything. I just stay "Wizard Administrator". Very Happy So nope that is not the next rank!

I slapped someones hand?? Haha. Full names aren't a bad thing, but you just gotta be careful where you let out that kind of information. First names are totally ok though! Very Happy HEY I've heard of Hillsong United! I have a lot of their CD's, I really like them.
avatar
Brendon
Wizard Administrator

Posts : 93
Reputation : 0
Join date : 2008-06-06
Age : 28

View user profile http://thefunnylotrpodcast.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jojoriah on Mon Nov 30, 2009 9:26 pm

Brendon wrote:I was home-schooled as well haha! What I mean by conservative, I'm not sure. I suppose it would include having a firm stance on certain issues? Like abortion, and other touchy topics like that. Very Happy Haha

That's awesome! Its really neat to meet another homeschooler. What I mean by conservative is basically.....

1.) Pro-life
2.) Pro-traditional marriage
3.) Pro-family
4.) Pro-Judeo-Christian values
5.) Pro-capitalism a.k.a anti-socialism

Jojoriah
Troll

Posts : 67
Reputation : 2
Join date : 2009-11-05
Age : 25
Location : Bay Area, California

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jojoriah on Mon Nov 30, 2009 9:27 pm

Brendon wrote:Actually no, I am able to create my own rank lol, so I technically don't rank up or anything. I just stay "Wizard Administrator". Very Happy So nope that is not the next rank!

I slapped someones hand?? Haha. Full names aren't a bad thing, but you just gotta be careful where you let out that kind of information. First names are totally ok though! Very Happy HEY I've heard of Hillsong United! I have a lot of their CD's, I really like them.

Should we create a new topic just for Hillsong? I have a 4 or 5 of their albums too!

Jojoriah
Troll

Posts : 67
Reputation : 2
Join date : 2009-11-05
Age : 25
Location : Bay Area, California

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Brendon on Wed Dec 02, 2009 6:47 pm

Jojoriah wrote:
Brendon wrote:I was home-schooled as well haha! What I mean by conservative, I'm not sure. I suppose it would include having a firm stance on certain issues? Like abortion, and other touchy topics like that. Very Happy Haha

That's awesome! Its really neat to meet another homeschooler. What I mean by conservative is basically.....

1.) Pro-life
2.) Pro-traditional marriage
3.) Pro-family
4.) Pro-Judeo-Christian values
5.) Pro-capitalism a.k.a anti-socialism

Ah I see! That makes sense! I can resonate with that!
Yep homeschooling is the bomb! Err was the bomb haha. I'm past that now.

Yeah feel free to create a topic about Hillsong United if ya want! Very Happy
avatar
Brendon
Wizard Administrator

Posts : 93
Reputation : 0
Join date : 2008-06-06
Age : 28

View user profile http://thefunnylotrpodcast.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jojoriah on Wed Dec 02, 2009 10:27 pm

Lol, did you see the t-shirt "I be home-teached!". That was pretty funny...if you like to laugh at yourself. And what exactly are you past?

Jojoriah
Troll

Posts : 67
Reputation : 2
Join date : 2009-11-05
Age : 25
Location : Bay Area, California

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jaconator6 on Thu Dec 03, 2009 2:35 am

Home schooling sounds like so much fun!
You get to eat what you want , when you want. You get to play on the computer at recess and lunch!
avatar
Jaconator6
Human

Posts : 75
Reputation : 5
Join date : 2009-10-01
Age : 20
Location : In Australia the rest of the information is CLASSIFIED

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Brendon on Thu Dec 03, 2009 10:29 am

Haha that's funny! Oh, I'm past the homeschooling era of my life, that's what I meant lol!
avatar
Brendon
Wizard Administrator

Posts : 93
Reputation : 0
Join date : 2008-06-06
Age : 28

View user profile http://thefunnylotrpodcast.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jojoriah on Sat Dec 05, 2009 12:01 am

Lol, I see. I am almost at the college stage. I am a senior this year in my parent's homeschool program! And as for computer at recess.....I am not able to release a statement at this time lol! But I think my grades will serve as a good excuse for any unexplained computer time Very Happy

Jojoriah
Troll

Posts : 67
Reputation : 2
Join date : 2009-11-05
Age : 25
Location : Bay Area, California

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Brendon on Sun Dec 06, 2009 2:19 pm

Oh cool! Haha... I see! I'll just have my lawyer contact your lawyer. lol.
avatar
Brendon
Wizard Administrator

Posts : 93
Reputation : 0
Join date : 2008-06-06
Age : 28

View user profile http://thefunnylotrpodcast.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Jojoriah on Sun Dec 06, 2009 11:25 pm

Oh. Now I'm scared Cool

Jojoriah
Troll

Posts : 67
Reputation : 2
Join date : 2009-11-05
Age : 25
Location : Bay Area, California

View user profile

Back to top Go down

Re: Politics Shmolitics

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum